Voormalig Bovag-medewerker Martin Huisman en Michel van Roon van CRM used car management zijn een nieuwe franchiseformule gestart. Cars & Joy richt zich op de verkoop en het onderhoud van gebruikte auto’s tussen de 3 en 7 jaar oud, inclusief aanvullende financiële-, garantie- en mobiliteitsproducten.

Het nieuwe bedrijf wil ex-dealers, dealers met leegstaande panden, erkend reparateurs met een showroom en de grotere universele autobedrijven betrekken bij hun franchiseformule.
Huisman over Cars & Joy: "Wij geloven in de combinatie van sales en after sales. Bovendien zien wij toekomst in de regionale functie van het gebruikte autobedrijf. Wij willen werken met ondernemers die onze visie delen, die bereid zijn hun koers om te gooien en hun dromen met ons te realiseren. Er lopen inmiddels verschillende gesprekken met mensen, waarvan een aantal zeker in aanmerking komt om sales- en/of aftersalescontracten met Cars & Joy af te sluiten."

De doelstelling voor 2011 is om tien vestigingen te openen, over acht jaar moeten dat er honderd zijn. Hiervoor is per 1 januari 2011 Theo Peeters aangetrokken als manager, die voorheen bij Mitsubishi Motor Sales Nederland gewerkt heeft.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 december 2025
Car Service Partner groeit met vier bedrijven
5 december 2025
SWOV: Impopulaire maatregelen nodig voor vergroten verkeersveiligheid
5 december 2025
RAI Automotive Industry NL luidt de noodklok
5 december 2025
Vijftig elektrische Mini’s voor Profile
5 december 2025
Texa lanceert E-Diag Charger
4 december 2025
Omzet Autodoc stijgt met 17,0 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties