Renault lanceert My Renault

Renault Nederland heeft vrijdag 24 februari 2012 My Renault gelanceerd, een nieuw loyaliteitsprogramma met een online klantenportal. Via het gratis platform op Renault.nl hebben leden onder andere toegang tot informatie over hun auto.

Ze kunnen bijvoorbeeld online hun gepersonaliseerde onderhoudsschema inzien, profiteren van exclusieve aanbiedingen als korting op schadeherstel, extra dealerservices kopen en via Ideal betalen. Binnen het loyaliteitsprogramma vallen een gratis APK, zomer- en wintercheck, ruit- en bandreparatie, lampen vervangen en vloeistoffen bijvullen.

Met Follow my Car kunnen leden, na het bestellen van een nieuwe auto, het hele proces van bestelling tot aflevering online volgen. In de zomer volgt ook een app waarmee Renault ZE-rijders in realtime de batterijstatus van hun elektrisch aangedreven auto kunnen controleren.

My Renault is de opvolger van het loyaliteitsprogramma Renault Privilège, dat sinds 2008 zo’n 113.000 leden aan zich wist te binden.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *