Renault Nederland heeft vrijdag 24 februari 2012 My Renault gelanceerd, een nieuw loyaliteitsprogramma met een online klantenportal. Via het gratis platform op Renault.nl hebben leden onder andere toegang tot informatie over hun auto.

Ze kunnen bijvoorbeeld online hun gepersonaliseerde onderhoudsschema inzien, profiteren van exclusieve aanbiedingen als korting op schadeherstel, extra dealerservices kopen en via Ideal betalen. Binnen het loyaliteitsprogramma vallen een gratis APK, zomer- en wintercheck, ruit- en bandreparatie, lampen vervangen en vloeistoffen bijvullen.

Met Follow my Car kunnen leden, na het bestellen van een nieuwe auto, het hele proces van bestelling tot aflevering online volgen. In de zomer volgt ook een app waarmee Renault ZE-rijders in realtime de batterijstatus van hun elektrisch aangedreven auto kunnen controleren.

My Renault is de opvolger van het loyaliteitsprogramma Renault Privilège, dat sinds 2008 zo’n 113.000 leden aan zich wist te binden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 januari 2025
NAPA viert honderdjarig bestaan
16 januari 2025
Vier scenario’s voor mobiliteit in 2050
16 januari 2025
Acea-president vraagt om uitstel CO2-doelstellingen
16 januari 2025
Plan-IT voegt Nationale Autowasbon toe
16 januari 2025
Fastned: 39 procent meer omzet uit laden in Q4
15 januari 2025
Auto1: Occasionprijzen -3,3 procent in 2024
Meest bekeken berichten
Recente reacties