Vers bloed AD Benelux

AD Benelux in Oosterhout heeft haar commerciële team versterkt. Per 1 september is Marcel Kwakkel (35) in dienst getreden als marketingmanager. Hij heeft zijn ervaring in de aftermarket opgedaan als sales en marketingmanager aftermarket voor schokdemperfabrikant Koni en daarvoor bij diverse werkmaatschappijen binnen Pon Holdings.

Eerder al werd het marketingteam uitgebreid met Barbara van Beijnum als coördinator marketingcommunicatie. Tevens is Cees Lagendijk (46) aangetrokken. Per 1 september vervult hij de functie van salesmanager Zuid/West Nederland en België. Hij heeft een lange staat van dienst in de autobranche. Zo was hij de afgelopen jaren global sales director bus applications bij Groeneveld en daarvoor salesmanager bij diverse ondernemingen waaronder Koni en Nimag.

Met dit drietal heeft directeur Henk Kromhout het commerciële gezicht van de ADB-organisatie in belangrijke mate vernieuwd. “Ik ben blij met het team dat er nu staat en heb er alle vertrouwen in dat we de komende jaren AD Benelux, de AD-grossiers en de garagenetwerken AD Autobedrijven en Elite Car zullen uitbouwen tot de sterkste marktpartij in de onafhankelijke aftermarket van de Benelux.”

Vorige week is nog bekend geworden dat Nico Treur per 1 september stopt met zijn werkzaamheden bij AD Benelux als formulemanager.

Jos Veldhuisen

Hoofdredacteur Aftersales Magazine met als persoonlijk motto: 'I am Aftersales'

Van Jos Veldhuisen zijn er nog 1806 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Jos Veldhuisen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.