Auto Distribution Nederland en AD Beldis gaan samen verder onder de naam AD Benelux. Sinds september 2009 is AD Nederland al onder de naam AD Beldis actief op de Belgische en Luxemburgse markt.

"Sinds de start van AD in België en Luxemburg hebben we als organisatie een stabiele basis gelegd om op door te bouwen", zegt Henk Kromhout, algemeen directeur van AD Benelux. "De oprichting van AD Benelux is een logische volgende stap, gericht op optimale samenwerking tussen de centrale organisatie, de grossiers en de aangesloten autobedrijven."

Vanaf de start in 2009 hebben een viertal strategische partnergrossiers met in totaal vijf vestigingen de basis gelegd voor het AD-netwerk op de Belgische markt. Op dit moment bedient AD Benelux klanten in België en Luxemburg via meer dan vijftien grossiervestigingen. De meest recente toevoeging in het netwerk komt van Maas Parts in Rotterdam, eigendom van ondernemer Frits Breeman.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 september 2025
RAI Vereniging: Mobiliteitsplannen onvoldoende
16 september 2025
Helft elektrische rijders haalt actieradius niet
16 september 2025
Cor Baltus draagt stokje over aan Marco Faulenbach
16 september 2025
Chinees aanbod op AutoScout24 stijgt 34 procent
16 september 2025
Nog drie dealerbedrijven voor Omoda & Jaecoo
16 september 2025
3D-geprinte onderdelen uit afval
Meest bekeken berichten
Recente reacties