Auto Trader heeft de zilveren Esprix gewonnen voor haar campagne rondom de introductie van Trader Dashboard. Esprix vakprijzen worden uitgereikt aan de meest succesvolle marketingcommunicatiecampagnes, waarbij gedragsbeïnvloeding centraal staat.

Met de op automobielbedrijven gerichte campagne is Auto Trader in staat gebleken om in korte tijd verandering teweeg te brengen in de werkwijze en het gedrag van een behoudende beroepsgroep. Odin Termohlen, senior managermarketing van Auto Trader: “Trader Dashboard is een nieuw instrument voor een doelgroep die niet zomaar veranderingen in de bedrijfsvoering adopteert. We zijn er trots op dat we de jury met deze campagne voor een heel specifieke dienst hebben kunnen overtuigen.”

Trader Dashboard is ontwikkeld door automotivespecialisten voor automotivespecialisten en is een online instrument voor het beheren van de volledige bedrijfsvoorraad. Het biedt onder meer ondersteuning bij het goedkoper en efficiënter maken van de fulltime bedrijfsvoering en kent verschillende mogelijkheden om zowel nieuwe als gebruikte voertuigen te adverteren.

Autotrader heeft onlangs ook een kanaal gelanceerd op haar website voor nieuwe auto’s.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties