Autowereld.nl heeft haar aanbod zien groeien naar meer dan 150.000 occasions en is daarmee één van de vier grootste occasionportalen van ons land. Maandelijks bedient de website ruim 900.000 bezoekers.

“De combinatie van gratis occasionadvertenties voor autobedrijven en particulieren, met een snelle en overzichtelijke site verklaart ons succes”, aldus Peter Langenkamp, directeur Autowereld. “In nog geen anderhalf jaar sloten ruim 5.000 autobedrijven zich bij ons aan. Iets wat geen enkele andere portal zo snel bereikt heeft.”

Onlangs plaatste Peugeot Nederland in overeenkomst met Autowereld.nl haar totale occasionaanbod van Nederlandse Peugeot-dealers op de portal, die naar eigen zeggen met diverse andere merken in gesprek is om een soortgelijke samenwerking aan te gaan. Eind 2011 wil Autowereld.nl zowel in bereik als aanbod tot de top drie van Nederlandse occasionportalen behoren.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 juni 2025
FIGIEFA bezorgd over formuleringen in concepttekst sloopvoertuigen
24 juni 2025
EQUIP AUTO Arena 2025: vooruitblikken naar de toekomst
24 juni 2025
STRENED-voorzitter Norbert van den Eijnden legt functie per direct neer
24 juni 2025
De digitale carwash
23 juni 2025
BOVAG-autowasbedrijven in actie voor Prinses Máxima Centrum
23 juni 2025
Bosch remanufacturing: beter dan het origineel
Meest bekeken berichten
Recente reacties