De Bedrijfsauto RAI heeft de afgelopen week, na vijf jaar afwezigheid, 46.690 bezoekers getrokken. Uit onderzoek is naar voren gekomen dat het bezoekerspubliek voor 66 procent uit eindbeslissers bestond, medebeslissers of adviseurs. De gemiddelde bezoekduur bedroeg 4,5 uur.

“Met deze editie hebben we de hele branche weer een positieve impuls gegeven en dat kregen wij van alle kanten teruggekoppeld”, aldus beursmanager Joost ’t Hooft. “De uitstraling van het nieuwe standconcept bij de trucks en bestelwagens is goed ontvangen. Er is goed zaken gedaan en we hebben onze platformfunctie concreet invulling weten te geven.”

Uit de voorlopige resultaten van het bezoekersonderzoek blijkt dat driekwart van de bezoekers de beurs aan collega’s of relaties aanbeveelt en hetzelfde percentage heeft de intentie de volgende editie van de beurs te bezoeken. Op de vraag wat voor de bezoeker de belangrijkste reden voor zijn beursbezoek was, antwoordde 32 procent dat dit oriëntatie op nieuwe producten betreft, bij 28 procent gaat het om het verkrijgen van een algeheel marktoverzicht en bij 24 procent om het onderhouden van contacten met bestaande relaties. Vervolgens heeft 86 procent aangegeven hierin geslaagd te zijn.

De volgende editie van Bedrijfsauto RAI vindt plaats van 8 tot en met 12 april 2014 in Amsterdam RAI.

In 2007 brachten bijna 150.000 mensen een bezoek aan de vakbeurs, die toen onder de naam The European Road Transport Show (TERTS) gehouden werd en een internationaal karakter had.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties