Enige honderden bezoekers, veelal van autobedrijven uit de regio, waren gisteravond aanwezig bij de officiële opening van Koskamp Zutphen. De vestiging aan de Litauensestraat is de elfde van de grossiersgroep.

Ter plekke konden de belangstellenden zich breed informeren over het aanbod van de grossiersgroep, niet in de laatste plaats door een kijkje te nemen in het gloednieuwe magazijncomplex.

In zijn openingsspeech meldde directeur Bram Teun Koskamp dat autobedrijven bij Koskamp op meer kunnen rekenen dan alleen maximale beschikbaarheid van onderdelen en banden. Tot de dienstverlening behoren ook marketingondersteuning, technische en commerciële trainingen, productinformatieavonden en bovenal het delen van kennis – niet in de laatste plaats bij het belangrijke onderwerp connectiviteit. “Zeker binnen het universele autobedrijf is telematica een thema waaraan nog te weinig aandacht wordt geschonken. In de nabije toekomst, en eigenlijk al vandaag, wordt de mate van digitale koppeling bepalend voor de loyaliteit. Vergeet niet dat voor de hele aftermarket bedrijfskolom de eurostroom begint bij de werkplaatsklant. Die betaalt de factuur van het autobedrijf.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 augustus 2025
Drie finalisten BOVAG Autobedrijf van het Jaar
19 augustus 2025
De Dorpsgarage start podcast
19 augustus 2025
Al 450.000 meldingen ANWB Alarmcentrale
19 augustus 2025
Meestal rijdt de man naar vakantiebestemming
18 augustus 2025
Mijlpaal: 10 miljoen auto’s in Nederlands wagenpark
18 augustus 2025
VZR hekelt bijtellingsplan voor werkgevers
Meest bekeken berichten
Recente reacties