The Alwaysbemobile Company heeft donderdag officieel een elektrische oplaadpunt in gebruik genomen bij haar hoofdkantoor in Veenendaal. Het bedrijf wil met deze stap actief bijdragen aan duurzame mobiliteit.

Ambassadeur van de EV-Box en oud-coureur Huub Rothengatter heeft het eerste laadpunt symbolisch overgedragen aan Michiel Meijer, communicatiemanager van The Alwaysbemobile Company.

De organisatie richt zich nu op het inzetten van elektrische auto’s in haar eigen wagenpark.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
9 juni 2026
Fietsendrager vaak niet automatisch meeverzekerd
9 juni 2026
Nieuwe Opel Astra komt opnieuw uit Rüsselsheim
9 juni 2026
VER en Vattenfall bundelen krachten rond laadervaring EV-rijders
9 juni 2026
‘Fietsen is mijn ultieme ontsnapping’
8 juni 2026
Toyota demonstreert waterstof als brandstof
8 juni 2026
VerkeersAcademie lid van ADAS Alliantie
Meest bekeken berichten
Recente reacties