De nieuwe cijfers van de online B2B-verkopen van Fleetselect in de maand november zijn bekend. De occasion-benchmark laat zien dat zowel de markt als de klanten afwachten en dat de prijzen in heel Europa onder druk staan. Toch haalt Fleetselect haar doelstelling voor de verkoop van 10.000 auto’s voor dit jaar.

“Onze ambitieuze doelstelling voor dit jaar was de mijlpaal van 10.000 verkochte auto’s. De teller staat eind november op 9.460. Nog even aan de bak dus, maar die doelstelling gaan we halen”, aldus Egge Selles van Fleetselect. “We moeten er harder aan trekken dan anders. Maar we zien dat je ook in een lastige markt kunt plussen. Ons verkooppercentage blijft mooi op peil en het aantal unieke bieders en kopers is weer verder gestegen.”

Van de kopers in november bij het online veilinghuis komt 49 procent uit het universele kanaal. De groothandel is goed voor achttien procent, de merkspecialist voor vier procent, de merkdealer doet twaalf procent en zeventien procent was bestemd voor de expport.

Download hier het complete cijferoverzicht >>

In 2012 lanceert Fleetselect een taxatiemodule voor dealerbedrijven, werkt men aan de mogelijkheid om auto’s uit de bedrijfsvoorraad bij Fleetselect aan te bieden en komt er een nieuwe release van de inspectiesoftware. Onlangs is Fleetselect nog toegetreden tot 24-7 Support.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 januari 2025
NAPA viert honderdjarig bestaan
16 januari 2025
Vier scenario’s voor mobiliteit in 2050
16 januari 2025
Acea-president vraagt om uitstel CO2-doelstellingen
16 januari 2025
Plan-IT voegt Nationale Autowasbon toe
16 januari 2025
Fastned: 39 procent meer omzet uit laden in Q4
15 januari 2025
Auto1: Occasionprijzen -3,3 procent in 2024
Meest bekeken berichten
Recente reacties