Beter Bed heeft in het kader van haar nieuwe huisstijl ook een gedeelte van haar wagenpark aangepast. Max-Repair heeft in samenwerking met Expo-Care dit mogelijk gemaakt door in twee weken zestien voertuigen in de nieuwe kleuren te zetten.

Harm Janssen, facilitair manager bij Beter Bed: “Beter Bed maakt al gebruik van de landelijke diensten van Max-Repair, maar deze huisstijlactie was een heel bijzondere. De beslissing voor de wijziging werd op korte termijn genomen en de periode tussen de feestdagen waarin het wagenpark stil stond, was ideaal voor een ‘overnight’ wijziging van de huisstijl.”

Onlangs sloot Wensink Automotive, één van de grootste truckdealers in Nederland van Mercedes-Benz, zich aan bij Max-Repair.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 november 2025
Fusie AkzoNobel en Axalta in de maak
18 november 2025
‘Desinformatie schaadt vertrouwen in EV’
18 november 2025
‘De Buggy verveelt nooit’
17 november 2025
Europeanen sparen korter voor tweedehands VW Golf
17 november 2025
Enexis ‘knijpt’ laadvermogen tijdens pieken
17 november 2025
InterClassics Brussels noteert nieuw bezoekersrecord
Meest bekeken berichten
Recente reacties