Onderdelenfabrikant NTN-SNR biedt garagebedrijven een nieuwe ondersteuningsmogelijkheid bij het monteren en demonteren van hun producten: Techinfo-bladen. Deze infobladen zijn gericht op een specifiek product en zijn samengesteld met een eenvoudig criterium: de complexiteit van het demonteren of monteren van elk onderdeel.

De online toegankelijke infobladen zijn speciaal gericht op de behoeften van de monteur en een aanvulling op de onlangs gepubliceerde Diagnostic Expert – Analysis and Recommendations-brochures. Deze tonen de meest gangbare storingen en defecten van wiellagers, spanrollen, distributieriemen en accessoires. Elk producttype wordt aangeduid met een kleurcode (zoals oker voor dempers, bourgogne voor distributie) en biedt montage-instructies, inspectiemethoden, enzovoorts.

“Onze producten worden technisch gezien steeds gecompliceerder. Sommige producten, zoals wiellagers, zijn echte veiligheidsproducten, andere zijn meer gevoelige producten, zoals spanrollen”, aldus Christophe Espine, automotive aftermarket marketingmanager. Techinfo is ontworpen als ondersteuning voor de monteur. Het bespaart hem tijd en zorgt dat hij fouten herkent, zodat hij hoogwaardige reparatie met originele onderdelen kan uitvoeren.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 juli 2025
Eerste e-step met kenteken
1 juli 2025
5,5 procent minder nieuwe auto’s in eerste halfjaar
1 juli 2025
Techniek Nederland introduceert Docking Van
1 juli 2025
Automotive Academy wordt LKQ Academy
1 juli 2025
Pilot met virtuele rijlessen
1 juli 2025
Horsmans servicedealer Subaru in Limburg
Meest bekeken berichten
Recente reacties