Mazda is op 21 juni een pilot gestart met het onderdelenbestel- en -registratiesysteem Supply IT van Direct Acces en is daarmee het tiende merk dat is aangesloten. In het voorjaar van 2013 zal de proef worden geëvalueerd.

Het online bestelplatform, dat in 2009 operationeel werd, wordt op dit moment gebruikt door de vier grote Pon-merken, Opel, Renault/Dacia, Ford en Peugeot die er op basis van SLA’s onderdelen verkopen aan de schadeketens ABS en AAS. Direct Access verwacht dat er de komende maanden nog zeker twee merkenorganisaties bij zullen komen. Zo zou ook Toyota geïnteresseerd zijn.

Supply IT wordt door de importeurs betaald en schadeherstelbedrijven kunnen gratis deelnemen. Het wil ook bestelplatform Partsplan naar de kroon steken. Lees er hier alles over >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
B-to-C occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
Meest bekeken berichten
Recente reacties