Renault Nederland heeft vrijdag 24 februari 2012 My Renault gelanceerd, een nieuw loyaliteitsprogramma met een online klantenportal. Via het gratis platform op Renault.nl hebben leden onder andere toegang tot informatie over hun auto.

Ze kunnen bijvoorbeeld online hun gepersonaliseerde onderhoudsschema inzien, profiteren van exclusieve aanbiedingen als korting op schadeherstel, extra dealerservices kopen en via Ideal betalen. Binnen het loyaliteitsprogramma vallen een gratis APK, zomer- en wintercheck, ruit- en bandreparatie, lampen vervangen en vloeistoffen bijvullen.

Met Follow my Car kunnen leden, na het bestellen van een nieuwe auto, het hele proces van bestelling tot aflevering online volgen. In de zomer volgt ook een app waarmee Renault ZE-rijders in realtime de batterijstatus van hun elektrisch aangedreven auto kunnen controleren.

My Renault is de opvolger van het loyaliteitsprogramma Renault Privilège, dat sinds 2008 zo’n 113.000 leden aan zich wist te binden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
28 juli 2025
Groeiverwachting voor autoleasemarkt
28 juli 2025
Cijfers LKQ: omzetdaling en bijgestelde verwachtingen
28 juli 2025
Soms is buiten beter
25 juli 2025
DFSK Nederland zoekt partners in het universele kanaal
25 juli 2025
Nieuwe koppeling CSW met Nationale Autowasbon
25 juli 2025
RDC in Beweging: Slimme data voor een sterke mobiliteitssector
Meest bekeken berichten
Recente reacties