De 42-jarige Tijmen Bos is vanaf 15 mei de nieuwe marketingdirecteur van Sator Central Services, onderdeel van Sator Holding. In zijn nieuwe positie wordt Bos verantwoordelijk voor de marketingconcepten binnen de groep.

Martijn van der Eijk, ceo van Sator Holding over de komst van Tijmen Bos: “Binnen Sator is in eerste instantie behoefte aan het structureren van onze concepten. Door de stroom van innovaties hebben sommige concepten niet de aandacht en positionering gekregen die ze verdienen.”
Daarnaast komt de verantwoordelijkheid voor nieuwe concepten bij Bos te liggen. “We hebben bewust gekozen voor iemand buiten de branche, met ervaring zowel in b2b-, als b2c-concepten en grote ervaring in nieuwe media.”

Bos is sinds april 2011 actief als directeur van Media Mountain, een organisatie die actief is op het gebied van (digitale) outdoor media- en marketingactiviteiten in het Alpengebied. Eerder was hij betrokken als oprichter van de online modellen community Model Masters, dat in samenwerking met RTL en Endemol uitgroeide tot de tv-series van Holland’s Next Top Model in 2006. Bos is momenteel tevens voorzitter van de Nederlandse tak van International Advertising Association (IAA).

Tot Sator behoren onder meer Van Heck & Co, Havam, Nipparts, Pauwels, Harrems Tools en het Belgische Van Heck-Interpieces. Met 750 medewerkers realiseert het bedrijf een omzet van 320 miljoen euro.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 september 2025
1,2 procent meer occasions verkocht in augustus
2 september 2025
Uitstoot nu al onder doelstelling 2030
2 september 2025
KwikFit verzorgt e-bike service Decathlon
2 september 2025
Ode aan onze helden – ervaren, veerkrachtig en klaar voor de toekomst
1 september 2025
Nieuw bij Hella: kits met blokken en schijven
1 september 2025
UFI levert transmissiefilters Hyundai en Kia
Meest bekeken berichten
Recente reacties