Van Kouwen Automotive gaat al zijn handelsauto’s aanbieden op één centrale remarketingsite. De website is gebaseerd op het online platform van Fleetselect Online Autoveilingen. Onlangs koos Subaru ook al voor een samenwerking.

Op Vankouwen-remarketing.nl maakt de groep sinds kort gebruik van het softwaresysteem Autoblox, ontwikkeld door Fleetselect. Alle dealers van Van Kouwen zetten op deze site hun inruilauto’s in de etalage voor de handelsrelaties. De groep regisseert zelf het volledige verkoopproces en bepaalt in welk verkoopkanaal de auto’s worden aangeboden. Dat kunnen de eigen dealers zijn, maar ook de handelsrelaties van de groep of één van de veilingen van Fleetselect.

Van Kouwen Automotive is een multimerken dealerholding met negen vestigingen in de regio Groot-Amsterdam. Van Kouwen vertegenwoordigt de merken Opel, Chevrolet, Kia, Fiat, Alfa Romeo en Abarth. De groep beschikt over een eigen schadebedrijf en over een Esso pompstation.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 september 2025
Samenwerking Ayvens en Plugsurfing
3 september 2025
Vakgarage grootste groeier in stagnerende formulemarkt
3 september 2025
1975-2025: EQUIP AUTO, 50 jaar passie
3 september 2025
Crisis is het nieuwe normaal
2 september 2025
1,2 procent meer occasions verkocht in augustus
2 september 2025
Uitstoot nu al onder doelstelling 2030
Meest bekeken berichten
Recente reacties