Van Kouwen Automotive gaat al zijn handelsauto’s aanbieden op één centrale remarketingsite. De website is gebaseerd op het online platform van Fleetselect Online Autoveilingen. Onlangs koos Subaru ook al voor een samenwerking.

Op Vankouwen-remarketing.nl maakt de groep sinds kort gebruik van het softwaresysteem Autoblox, ontwikkeld door Fleetselect. Alle dealers van Van Kouwen zetten op deze site hun inruilauto’s in de etalage voor de handelsrelaties. De groep regisseert zelf het volledige verkoopproces en bepaalt in welk verkoopkanaal de auto’s worden aangeboden. Dat kunnen de eigen dealers zijn, maar ook de handelsrelaties van de groep of één van de veilingen van Fleetselect.

Van Kouwen Automotive is een multimerken dealerholding met negen vestigingen in de regio Groot-Amsterdam. Van Kouwen vertegenwoordigt de merken Opel, Chevrolet, Kia, Fiat, Alfa Romeo en Abarth. De groep beschikt over een eigen schadebedrijf en over een Esso pompstation.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juni 2025
BOVAG: Occasionverkoop +6,2 procent in mei
3 juni 2025
VWE: 0,5 procent meer occasionverkopen in mei
3 juni 2025
BOVAG en vakbonden melden onderhandelingsresultaat cao
3 juni 2025
Voor het eerst in 2025 groei in registraties
3 juni 2025
Acht jaar garantie alle merken Stellantis
3 juni 2025
Marjolijn Walhof manager corporate sales KwikFit
Meest bekeken berichten
Recente reacties