De komende bijeenkomst van kennisnetwerk Automotive Insiders (20 september) belicht onder meer de relatie tussen de merkdealer en de leasesector. En met name de vraag hoe innig die verstandhouding nog is.

Enkele maanden terug liet Leaseplan-topman Wolfgang Reinhold weten de komende jaren zeker tachtig procent van zijn aftersalesomzet te gaan onderbrengen bij universele autobedrijven. Gelden deze plannen ook voor ons land? Is er rond zakelijk gestuurd onderhoud en reparatie überhaupt nog een rol weggelegd voor de Nederlandse merkdealer – en zo ja, welke? Op deze en andere vragen komt Erik Henstra (Directeur Services & Operations) antwoord geven.

De Automotive Insiders-bijeenkomst vindt plaats onder de noemer Retail: Bewegen of barsten! Aan bod komen de belangrijkste uitdagingen waarvoor de hedendaagse dealer zich geplaatst ziet: elektrisch rijden, connected cars en autonoom rijden, innoveren met data, de impact van technologie op bestaande businessmodellen. Niet alleen de knelpunten komen ter sprake maar ook de mogelijke oplossingen – inclusief een case onder de titel ‘De dealer van de toekomst’.

U kunt er bij zijn (15.30-19.00 uur, De Landgoederij Bunnik) door u hier aan te melden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 november 2025
Fusie AkzoNobel en Axalta in de maak
18 november 2025
‘Desinformatie schaadt vertrouwen in EV’
18 november 2025
‘De Buggy verveelt nooit’
17 november 2025
Europeanen sparen korter voor tweedehands VW Golf
17 november 2025
Enexis ‘knijpt’ laadvermogen tijdens pieken
17 november 2025
InterClassics Brussels noteert nieuw bezoekersrecord
Meest bekeken berichten
Recente reacties