De komende bijeenkomst van kennisnetwerk Automotive Insiders (20 september) belicht onder meer de relatie tussen de merkdealer en de leasesector. En met name de vraag hoe innig die verstandhouding nog is.

Enkele maanden terug liet Leaseplan-topman Wolfgang Reinhold weten de komende jaren zeker tachtig procent van zijn aftersalesomzet te gaan onderbrengen bij universele autobedrijven. Gelden deze plannen ook voor ons land? Is er rond zakelijk gestuurd onderhoud en reparatie überhaupt nog een rol weggelegd voor de Nederlandse merkdealer – en zo ja, welke? Op deze en andere vragen komt Erik Henstra (Directeur Services & Operations) antwoord geven.

De Automotive Insiders-bijeenkomst vindt plaats onder de noemer Retail: Bewegen of barsten! Aan bod komen de belangrijkste uitdagingen waarvoor de hedendaagse dealer zich geplaatst ziet: elektrisch rijden, connected cars en autonoom rijden, innoveren met data, de impact van technologie op bestaande businessmodellen. Niet alleen de knelpunten komen ter sprake maar ook de mogelijke oplossingen – inclusief een case onder de titel ‘De dealer van de toekomst’.

U kunt er bij zijn (15.30-19.00 uur, De Landgoederij Bunnik) door u hier aan te melden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
14 augustus 2025
Yokohama boekt 10,3 procent meer omzet in H1 2025
14 augustus 2025
Jan-Piet van Kesteren directeur Goodyear EMEA
Meest bekeken berichten
Recente reacties