Op zoek naar nieuwe medewerkers belegt Renault op woensdag 25 april in Hoofddorp het Recruitment Event. Met als doel géén autoverkopers te bereiken maar “andere typen”, meldt de importeur.

Het moeten mensen zijn met een ‘Passion for Life’, die veranderingen in de (auto)wereld niet uit de weg gaan maar omarmen. Renault zegt de autoverkoper te gebruiken “als kapstok” om ook andere typen medewerkers te zoeken voor de Nederlandse dealerorganisatie.

Workshops

Het wervingsevenement is informeel en daagt kandidaten uit om hun energie, ideeën en creativiteit te tonen aan de hand van workshops en activiteiten. Zo krijgen de recruiters inzicht in de kwaliteiten van de deelnemers. Omgekeerd ontdekken de deelnemers of ‘Passion for Life’ bij hen past.  Nicolien van Duinen, directeur HR Renault Nederland: “Om klanten tevreden te stellen en fan te maken van het merk, heb je gepassioneerde, betrokken medewerkers nodig. Wij hebben Passion for people.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
2 april 2025
NexDrive en 50five maken laadoplossingen toegankelijk
2 april 2025
Autobedrijf Jan Greijmans verder als TOP Merkspecialist in Mazda
2 april 2025
Een robuuste strategie
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
Meest bekeken berichten
Recente reacties