Niet alleen voor de directeur-grootaandeelhouder maar nadrukkelijk ook voor en door de werkvloer, dat is de formule van het nieuwe vakblad van Focwa. Het zal in de tweede helft van juni verschijnen, in een nog te bepalen oplage.

focwa-coverHet magazine geeft de vereniging volgens directeur Femke Teeling een gezicht en “laat zien dat Vereniging Focwa Schadeherstel hét kenniscentrum is op het gebied van techniek, equipment en scholing.” Ook al kunnen leden anno 2017 hun vakinformatie van het web plukken, toch is een eigen magazine nodig. “Het laat zien waar de vereniging zich mee bezighoudt en hoe ze zich inzet voor de leden. Het is een magazine voor ondernemers én werknemers binnen de schadeherstelbranche die trots zijn op hun vak en openstaan voor nieuwe ideeën. De leden zullen centraal staan in vrijwel alle artikelen: we nemen een kijkje bij hen in de keuken. Zo kunnen leden elkaar inspireren.”

Bedrijfsvoering

Het magazine gaat niet alleen over het vak van schadehersteller, maar ook over bedrijfsvoering en ondernemerschap. Het blad wordt uitgebracht in samenwerking met Elma Media, als aanvulling op de bestaande communicatie. De getoonde voorpagina is ter indicatie: het definitieve beeld moet nog worden bepaald. Focwa zette eind vorig jaar overigens een punt achter het eigen Carrosserie Magazine, jarenlang het ledenblad van de schadeherstelbranche.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
22 mei 2025
Onzekerheid troef over auto uit China
21 mei 2025
Occasionprijzen blijven licht stijgen
21 mei 2025
Apollo: Merk Vredestein blijft bestaan
21 mei 2025
Crisis is kans
20 mei 2025
Marc Oudshoorn directeur ASN Groep
20 mei 2025
Xavier Chardon wordt ceo Citroën
Meest bekeken berichten
Recente reacties