ICDP onderzoekt slagkracht aftersales

Het gerenommeerde, in de automobielindustrie en autobranche gespecialiseerde onderzoeksbureau ICDP houdt een Europees onderzoek naar de toekomstige slagkracht van autobedrijven ten aanzien van de aftersales.

De resultaten van dit onderzoek zullen via de diverse vakbladen in Europa, waaronder Aftersales Magazine, worden gepubliceerd, zodat u daar uw voordeel mee kunt doen.

Enquête

Graag vragen wij u daarom de enquête op de speciale website in te vullen, zodat wij met de resultaten wellicht een steentje bij kunnen dragen aan uw succes. Alvast hartelijk bedankt voor uw moeite. ICDP verloot onder de inzenders een Amazon cadeaubon ter waarde van 250 euro.

Met vriendelijke groet,

Jos Veldhuisen
hoofdredacteur

Jos Veldhuisen

Hoofdredacteur Aftersales Magazine met als persoonlijk motto: 'I am Aftersales'

Van Jos Veldhuisen zijn er nog 1702 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Jos Veldhuisen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *