Viking exclusief bandenmerk Fource

De afgelopen jaren is Fource, zeker wat betreft afzetvolumes, een serieuze partij op de bandenvervangingsmarkt geworden. Binnen de groep had iedere grossier zijn eigen afspraken met leveranciers, met bijbehorend merkenportfolio.

Strategisch

De laatste anderhalf jaar is echter gebleken dat de bandenbusiness – bandenvervanging en bandenservices – meer aandacht verdient en zelfs een strategische productgroep is geworden. Ook op langere termijn met bijvoorbeeld EV’s, zullen banden een belangrijke productgroep zijn. “Om die reden hebben we in overleg met bandendistributeur Inter-Sprint besloten om de exclusieve verkoop van het door Continental geproduceerde bandenmerk Viking op ons te nemen”, aldus Johan van der Hoeven, directeur van Fource.

Jos Veldhuisen

Hoofdredacteur Aftersales Magazine met als persoonlijk motto: 'I am Aftersales'

Van Jos Veldhuisen zijn er nog 1582 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Jos Veldhuisen

Avatar

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *