Leverancier van bandenserviceapparatuur Martins Industries zet een robot in om rondleidingen in zijn fabrieken te verzorgen. Verkopers en klanten van Martins Industries kunnen online een tour boeken. Het enige wat zij daarvoor nodig hebben, is een internetverbinding.

“Wij zijn ervan overtuigd dat het openhouden van de communicatie met onze klanten iets is waar wij erg goed in zijn, en we doen elke dag ons best om er nog beter in te worden”, aldus salesdirecteur Yannick Lejour.

Contact

“Marty the Robot zorgt ervoor dat wij dat ook in deze tijd kunnen blijven doen. Hij geeft onze klanten informatie over productieprocessen en producten, en biedt ze de gelegenheid onze mensen te ontmoeten en vooral ook met ze in contact te blijven in het ‘nieuwe normaal’.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 december 2025
Sherwin-Williams onderstreept ambities met nieuwe mengrobot
17 december 2025
Nieuw assortiment laadkabels bij ERA
17 december 2025
Enterprise opent in Den Haag zevende vestiging
17 december 2025
Speciaalgereedschap voor reparatie elektromotoren
17 december 2025
Acea noemt Automotive Package “eerste stap”
17 december 2025
Service aan accupakket
Meest bekeken berichten
Recente reacties