Luc van Bussel geeft op 1 februari 2013 precies 12,5 jaar leiding aan The Alwaysbemobile Company. In deze tijd volgde hij een groeistrategie vol innovatie en had hij als visie om alle aandeelhouders van de onderneming te inspireren met nieuwe producten, services en oplossingen.

In het jaar dat Van Bussel zijn jubileum viert, zet Alwaysbemobile met haar formule Profile Tyrecenter ook de eerste stappen in het Verenigd Koninkrijk. Samen met alle franchisenemers werkte hij de afgelopen jaren aan de groei van de onderneming en aan de introductie van nieuwe producten en diensten, zoals de Nationale APK Autobon, de start met de online verkoop van banden en band/velg-combinaties en de introductie van James Auto & Service, AH Autoschade Herstel en Autoglaz.

Prijzen

De ceo schreef ook het boek Infarct, een persoonlijk manifest voor duurzame mobiliteit in Nederland, waarbij hij samenwerkte met minister-president Mark Rutte. Onder zijn leiding won het holdingbedrijf de afgelopen vijf jaar een FD Gazellen Award, ontving het een award voor Franchiseformule van het Jaar 2012, de NFV Franchise Trofee 2012 en de Piet Heyn SMA Award 2011. Daarnaast verwierf de onderneming in 2009, 2010, 2011 en 2012 de titel Best Managed Companies in Nederland.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 juni 2025
Bouy start nieuwe verzekeringsmaatschappij
4 juni 2025
Grenzen aan online reviews
3 juni 2025
BOVAG: Occasionverkoop +6,2 procent in mei
3 juni 2025
VWE: 0,5 procent meer occasionverkopen in mei
3 juni 2025
BOVAG en vakbonden melden onderhandelingsresultaat cao
3 juni 2025
Voor het eerst in 2025 groei in registraties
Meest bekeken berichten
Recente reacties