Luc van Bussel geeft op 1 februari 2013 precies 12,5 jaar leiding aan The Alwaysbemobile Company. In deze tijd volgde hij een groeistrategie vol innovatie en had hij als visie om alle aandeelhouders van de onderneming te inspireren met nieuwe producten, services en oplossingen.

In het jaar dat Van Bussel zijn jubileum viert, zet Alwaysbemobile met haar formule Profile Tyrecenter ook de eerste stappen in het Verenigd Koninkrijk. Samen met alle franchisenemers werkte hij de afgelopen jaren aan de groei van de onderneming en aan de introductie van nieuwe producten en diensten, zoals de Nationale APK Autobon, de start met de online verkoop van banden en band/velg-combinaties en de introductie van James Auto & Service, AH Autoschade Herstel en Autoglaz.

Prijzen

De ceo schreef ook het boek Infarct, een persoonlijk manifest voor duurzame mobiliteit in Nederland, waarbij hij samenwerkte met minister-president Mark Rutte. Onder zijn leiding won het holdingbedrijf de afgelopen vijf jaar een FD Gazellen Award, ontving het een award voor Franchiseformule van het Jaar 2012, de NFV Franchise Trofee 2012 en de Piet Heyn SMA Award 2011. Daarnaast verwierf de onderneming in 2009, 2010, 2011 en 2012 de titel Best Managed Companies in Nederland.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
9 juli 2025
Twee auto’s extra per maand
8 juli 2025
Tesla-rijders besparen 32 miljoen ton CO₂-uitstoot
8 juli 2025
Prijs occasion stijgt zes maanden op rij
8 juli 2025
Elektriciteitsverbruik wegverkeer in vijf jaar vervijfvoudigd
8 juli 2025
Serenco breidt assortiment Powerhand uit
8 juli 2025
Steeds minder nieuwe daklozen
Meest bekeken berichten
Recente reacties