Het vakblad in de autobranche, Aftersales Magazine, bestaat op de kop af vier jaar. Om dat te vieren lanceert de uitgeverij een nieuwe titel, genaamd Aftersales Truck. De nieuwe uitgave legt de nadruk op aftersales in het zware segment en krijgt haar debuut tijdens de vakbeurs Transport Compleet.

Net zoals in Aftersales Magazine ligt de focus van het blad op de aftersalesontwikkelingen. Immers, net als in de personenwagensector is niet de verkoop de kurk onder het bedrijf maar is dat de aftersales.

In die vier jaar dat Aftersales Magazine nu actief is, heeft de redactie verschillende interessante verhalen moeten laten liggen omdat de doelgroepen van truck en personenwagens te ver uiteen liggen. Nu is daar met een heel gerichte spin-off verandering in gekomen.

De eerste uitgave van Aftersales Truck verschijnt in een oplage van twintigduizend stuks, waarvan er tienduizend verspreid worden op de vakbeurs Transport Compleet.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 november 2025
Bosch vernieuwt online trainingsprogramma
4 november 2025
Campus VTS: een nieuwe stap vooruit voor garages
4 november 2025
Autobedrijf aansprakelijk na hack mailbox?
3 november 2025
Autoverkoop zet stijgende lijn voort in oktober
3 november 2025
AutoProfijt op weg naar de 100
3 november 2025
De kleurrijke carwashmarkt
Meest bekeken berichten
Recente reacties