Een klanttevredenheidsonderzoek onder ruim 73.000 klanten van Kwik-Fit heeft de vestiging in Meppel het eindcijfer 8,6 opgeleverd. Daarmee staat deze locatie bovenaan de lijst van in totaal 181 vestigingen van de autoserviceketen. Het landelijke gemiddelde steeg van een 8,0 in 2012 naar een 8,2 afgelopen jaar.

Op klantvriendelijkheid sprong Kwik-Fit Meppel er uit met een gemiddeld cijfer van 8,9. Martin Post, algemeen directeur Kwik-Fit Nederland: “Bij elke vestiging wordt steekproefsgewijs de kwaliteit gemeten met een klantenenquête en het is fantastisch om te zien dat ons landelijk gemiddelde voor klanttevredenheid ook dit jaar weer gestegen is. Dat Kwik-Fit Meppel nu voor de derde keer in vier jaar tijd de titel in de wacht sleept, kan geen toeval meer genoemd worden.”

In 2013 is Kwik-Fit een samenwerking aangegaan met TÜV Nederland om de kwaliteitseisen van de APK-keuring en onderhoudsbeurten te waarborgen. Daarnaast is de keten door stichting Duurzaam Repareren gecertificeerd als duurzaam autoservicebedrijf.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
30 juli 2025
Europese bandenvervangingsmarkt duikt in de min
30 juli 2025
Eerste zes dealers Omoda&Jaecoo zijn bekend
30 juli 2025
Webfleet pleit voor ander parkeersysteem
29 juli 2025
Breeland verwerft opnieuw Jaguar Land Rover-dealer
29 juli 2025
Innovam start Bedrijfsschool Schadehersteller
29 juli 2025
Fixico beheert schadeherstel Ominimo
Meest bekeken berichten
Recente reacties