Een visie hebben voor de lange termijn is essentieel voor een ondernemer. Maar vooruit kijken is, naast noodzakelijk, ook erg moeilijk. Kurt Verhees, directeur van de Van den Udenhout-groep, werp alvast een blik op de autoretail in 2025.

udenhout-den-boschMet achttien vestigingen – dealerbedrijven, schadeherstelbedrijven, verhuurlocaties en een universele garage – is Van den Udenhout een grote speler voor de merken uit de Volkswagen-portfolio. Naast dealerbedrijven van Volkswagen, Audi, Seat en Skoda telt de groep vier schadebedrijven en een universeel – De Garage.

Pop-up

Verhees kwam vorig jaar in het nieuws toen hij de voormalige V&D-vestiging in Den Bosch huurde en er voor bijna vijf maanden een pop-up VW-Audi store opende. Vernieuwen en groeien zit in de genen, maar dat wil hij gaan realiseren met minder en zelfs kleinere vestigingen. Een strategie die vraagt om uitleg. Lees het hele artikel in nummer 1 van Aftersales Magazine, dat vrijdag 26 januari verscheen.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
2 april 2025
NexDrive en 50five maken laadoplossingen toegankelijk
2 april 2025
Autobedrijf Jan Greijmans verder als TOP Merkspecialist in Mazda
2 april 2025
Een robuuste strategie
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
Meest bekeken berichten
Recente reacties