Bij de automotive dienstverlener Branchepartners zijn Ramon van Ekeren en Mark van den Eijnden onlangs in dienst getreden.

Van Ekeren stapt over van Renault Nederland, waar hij marketingmanager Aftersales was. In die functie was hij actief met diverse aftersalesconcepten en strategische projecten zoals het centraliseren van magazijnen en het creëren van schadeherstelnetwerken. Van den Eijnden was bij het RDC als productmanager onder meer verantwoordelijk voor Caremail en CRM Care. Eerder werkte hij zich bij Renault Nederland en Mercedes-Benz Nederland aan het optimaliseren van dealersystemen. Van den Eijnden is specialist op het gebied van ‘Data & Digital’. Branchepartners richt zich op het mkb en adviseert c.q. ontzorgt distributie-/franchise-/belangenverenigingen en andere samenwerkingsverbanden en individuele retailorganisaties. Foto: Mark van den Eijnden (links) en Ramon van Ekeren.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
13 mei 2025
Ook ERA breidt airco-assortiment uit
13 mei 2025
Auto Nassau wordt TOP Merkspecialist Fiat
13 mei 2025
Nieuwe obligatie-uitgifte Fastned
13 mei 2025
Equipmentdivisie Alliance krijgt vorm
13 mei 2025
Ayvens bouwt nieuwe remarketinglocatie
13 mei 2025
Buiten kantooruren: ‘Iedere dag ben ik met mijn hobby bezig’
Meest bekeken berichten
Recente reacties