Partspoint Group introduceert het online offerteplatform Lageautokosten.nl. Hiermee kunnen consumenten op basis van prijs, locatie en reviews een autobedrijf kiezen. Het gaat daarbij om zowel auto-onderhoud als reparatieopdrachten.

Het offerteplatform werkt met het onafhankelijke klantbeoordelingssysteem ‘Klantenvertellen’. In enkele stappen weet de bezoeker hoe een autobedrijf presteert op diverse criteria. Vervolgens kan er direct een afspraakverzoek worden gedaan. De consument krijgt op basis van kentekengegevens een aanbieding op maat voor de opgegeven werkzaamheden. Partspoint ziet toe op een correcte vergelijkingsbasis.

Leadgenerator

Voor het garagebedrijf is lageautokosten.nl vooral een extra leadgenerator. Daarnaast wordt het vaak tijdrovende offerte- en afspraakproces deels uit handen genomen. Maar bovenal past volgens Partspoint de website bij “de consument van vandaag, die online actief is en gemak en transparantie op prijs stelt.” Naast de prijs is het vertrouwen in het garagebedrijf belangrijk. “De auto-onderhoud- en reparatiemarkt wordt enerzijds steeds transparanter, anderzijds ook gecompliceerder”, zegt Sila van Voorden, formule accountmanager. “Met Lageautokosten.nl zorgen wij dat de consument correct kan vergelijken: appels met appels. Prijsvergelijkingen zijn dan ook altijd gebaseerd op eenzelfde aanbod van onderdelen. De expertise van Partspoint komt daarbij goed van pas.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
14 augustus 2025
Yokohama boekt 10,3 procent meer omzet in H1 2025
14 augustus 2025
Jan-Piet van Kesteren directeur Goodyear EMEA
Meest bekeken berichten
Recente reacties