Online occasionplatform BCA heeft met leasemaatschappij ALD Automotive/Leaseplan een langetermijnovereenkomst gesloten voor de ontwikkeling van remarketingactiviteiten in zeven landen in Europa, waaronder Nederland.

BCA verzorgt in deze samenwerking onder meer voertuiginspecties en de verkoop van gebruikte voertuigen aan professionele handelaren. “We zien uit naar onze samenwerking met ALD/Leaseplan voor de remarketing van hun voertuigen via de Europese automarktplaats van BCA”, aldus Jean-Roch Piat, ceo van BCA Europe. “Het partnerschap levert gericht inkoopvoordeel op voor de ex-leasevoorraad van ALD/Leaseplan en het biedt de professionele dealers die klant zijn bij BCA een gevarieerd aanbod aan hoogwaardige voertuigen.”

Beschikbaarheid

Guillaume de Léobardy, bij ALD/Leaseplan verantwoordelijk voor de remarketing: “Als een van de grootste aanbieders van gebruikte kwaliteitsvoertuigen, wereldwijd en in het bijzonder op het Europese vasteland, zijn we verheugd om samen met BCA onze remarketingactiviteiten verder te diversifiëren en de beschikbaarheid van onze ex-leasevoertuigen op de Europese markt te maximaliseren.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 augustus 2025
Mijlpaal: 10 miljoen auto’s in Nederlands wagenpark
18 augustus 2025
VZR hekelt bijtellingsplan voor werkgevers
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
Meest bekeken berichten
Recente reacties