AH pakt Parijs-effect aan

AH Autoschade Herstel pakt het zogenaamde Parijs-effect aan, het laten zitten van een klein parkeerdeukje of krasje. Het bedrijf wil consumenten bewuster maken van de mogelijkheid om kleine beschadigingen aan de auto eenvoudig en betaalbaar te laten verhelpen.

Uit marktonderzoek blijkt dat de consument meent dat schadereparatie duur is en altijd via de verzekering geclaimd moet worden. Krasjes kunnen ook met alternatieve methodes gerepareerd worden.
Guus van Dreven, algemeen directeur van AH Autoschade Herstel: “Wij richten ons op schade die niet geclaimd wordt en met een alternatieve methode uitstekend hersteld kan worden. Met de reclamecampagne wil onze keten de autobezitter op een sympathieke manier laten weten dat die vervelende fietsstuurkrassen, die parkeerpaaldeuken en kleine sleutelboskrasjes relatief eenvoudig, snel en betaalbaar te repareren zijn.”

AH Autoschade Herstel investeert stevig om het werkaanbod bij de aangesloten bedrijven te stimuleren, de naamsbekendheid te vergroten en landelijke uitstraling voor het merk te krijgen.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *