Een dikke 7,5 krijgt het eerste Nationaal Schadecongres, dat Aftersales Magazine op 5 juni organiseerde. Zo blijkt uit een enquête onder de bezoekers. Het congres trok ruim 250 professionals uit de schadeherstelsector.

De klant stond centraal tijdens dit evenement, waarbij zowel aandacht was voor het particuliere segment als de zakelijke markt. Vooral de presentatie van Alfred Möller werd hoog gewaardeerd door het publiek. Möller benadrukte nog eens de kracht van lokale marketing, lardeerde zijn betoog met prikkelende filmpjes, maar gaf de zaal ook de boodschap mee dat schadeherstellers echt zullen moeten kiezen: ‘ga iets anders doen of maak een duidelijke keuze in je bedrijfsstrategie’.

De gehele inhoud van het congresprogramma werd beoordeeld met een dikke voldoende, waar sprekers zoals Richard Hugen (The Next Level), Johan van den Neste (Allsecur), Frank Hoffmans (Gouda & Bredius Assuradeuren) en Leo Oude Essink hun bijdragen aan leverden.

Ook de afsluiting van Joep van Deudekom en Rob Urgert kreeg veel positieve reacties. Hun quiz: hoe word ik succesvoller dan mijn buurman, werd goed ontvangen en kreeg enthousiaste bijval uit het publiek.

Bekijk de foto’s van het Nationaal Schadecongres >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties