Stichting Blij dat ik Rij heeft haar website aangevuld met de Online Autoservices. Hiermee kunnen consumenten aanbestedingen doen voor onderhoud en reparatie aan auto, motor of caravan. De aangesloten autobedrijven sturen vervolgens per e-mail een offerte met een persoonlijke aanbieding en kunnen tegen andere garages opbieden.

Stichtingsvoorzitter Benno Nekeman legt uit: "Door de komst van internet zijn markten transparanter geworden en is de positie van de consument veranderd. Dit is een onomkeerbaar proces maar dat betekent zeker niet dat er geen rol meer is voor bedrijven. Uitsluitend erkende, auto-, schade- en bandenbedrijven ontvangen de aanvragen die online zijn geplaatst en kunnen op dezelfde snelle en eenvoudige wijze de consument een aanbieding sturen. Het gehele proces wordt per e-mail afgehandeld. Op deze manier kunnen bedrijven hun werkplaatsbezetting optimaliseren."

Alle deelnemende garages in het Online Autoservices-concept zijn lid van Bovag, Focwa of Vaco. De Stichting Blij dat ik Rij werd in september dit jaar opgericht met als doel weggebruikers blijer te maken.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 september 2025
‘Kwart pechgevallen had voorkomen kunnen worden’
18 september 2025
KwikFit breidt partnernetwerk e-bike service uit
18 september 2025
De menselijke factor
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
17 september 2025
VNA ziet mobiliteitstransitie stilvallen
Meest bekeken berichten
Recente reacties