Autodata heeft alle activiteiten van het bedrijf Internetklant overgenomen. Maarten Palthe was directeur en eigenaar van deze onderneming, opgericht in 2012. Hij is na de overname bij Autodata Nederland in dienst getreden.

“Reden voor deze overname is dat Autodata in haar diensten maximaal wil aansluiten bij de klanten van de autobedrijven. De consument is leidend en daar moeten alle processen naadloos op aansluiten”, aldus Erik van den Heuvel commercieel directeur van Autodata Nederland.

Autodata wil zich met het inlijven van Internetklant beter profileren op het succesvol implementeren van internetstrategieën voor de autobranche. Doel voor Autodata klanten moet zijn om met behulp van digitale communicatie meer prospects te bereiken, meer prospects tot klant te converteren en om klanten aan het bedrijf te binden.

Maarten Palthe zal het verkoopteam versterken, waarbij hij zich gaat toeleggen op holdings, importeurs, franchisenemers en financiële dienstverleners.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 juli 2025
Occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
2 juli 2025
1,0 procent meer apk’s in eerste halfjaar
2 juli 2025
Breeman verder als Dusseldorp
2 juli 2025
Zwarte goud
2 juli 2025
‘Liever een klein baasje dan een grote knecht’
1 juli 2025
Eerste e-step met kenteken
Meest bekeken berichten
Recente reacties