Blij dat ik Rij, de veilingsite voor autoreparatie, -onderhoud en -schadeherstel heeft afgelopen week de grens van één miljoen euro aan biedingen bereikt. Op Blijdatikrij.nl hebben consumenten sinds enkele maanden de mogelijkheid om werkzaamheden aan voertuigen in de vorm van een opdracht op de site te plaatsen.

Deze opdrachten worden vervolgens naar bedrijven gestuurd die zijn aangesloten bij Bovag, Focwa en/of Vaco. Naast regulier onderhoud en APK worden veel opdrachten geplaatst voor de vervanging van distributieriemen, remmen en koppelingsplaten. Ook opdrachten voor nieuwe banden en nieuwe uitlaten worden regelmatig geplaatst.

Al meer dan 1.500 bedrijven hebben aangegeven graag geïnformeerd te willen worden over de opdrachten en vele honderden bedrijven sturen regelmatig prijsvoorstellen naar de consumenten.

Patrice van de Heiden, projectmanager: “Bedrijven kunnen door Blij dat ik Rij heel makkelijk en snel in contact komen met nieuwe klanten. Uit enquêtes en beoordelingen zien we een hoge tevredenheid van consumenten over de bedrijven en de website. Wij verwachten daarom dat reparatie, onderhoud en schade via internet een grote vlucht gaan nemen.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
21 november 2025
Bob Velthuis beoogd voorzitter BOVAG Onafhankelijke Autobedrijven
21 november 2025
Gaspedaal.nl analyseert 14 miljoen apk-rapporten
21 november 2025
‘Geen grossierswisseling voor een concept’
21 november 2025
Meer en meer particulieren aan de EV
20 november 2025
Van Mossel neemt twee Britse dealergroepen over
20 november 2025
TransConnect breidt uit op Duitse markt
Meest bekeken berichten
Recente reacties