De nieuwe showrooms van autobedrijf Bourguignon in Leeuwarden krijgen het internationale keurmerk van Breaam. De showrooms voldoen hiermee aan alle eisen voor duurzaamheid. Het autobedrijf opent de nieuwe showrooms op zaterdag 10 mei.

De oorspronkelijk uit Brabant afkomstige familie Bourguignon nam in 1984 het failliete De Boer over en investeert sindsdien consequent in twee pijlers: verdere verbetering van de dienstverlening en het milieu. Eigenaar Ramon Bourguignon: “Onze nieuwe showrooms mogen het internationale Breeam keurmerk voeren, hét wereldwijd toonaangevende keurmerk voor duurzame gebouwen. Dat is een Nederlandse primeur. Wij zijn ons bewust van onze verantwoordelijkheid op milieugebied en we zien dat steeds meer klanten dat ook zijn. Zij kijken niet alleen meer naar de kosten, maar ook naar het milieu en als autobedrijf spelen wij daar op in.”

Dat het koopgedrag van consumenten en dus ook van automobilisten verandert, is duidelijk. Ook auto’s worden steeds meer via internet gekocht. Wat daarbij echter ontbreekt is de beleving. De nieuwe showrooms vullen dat aspect in, vindt Bourguignon. “Ieder van de Bourguignon-merken Volkswagen, Audi, Škoda, Seat en Volkswagen Bedrijfswagens heeft z’n specifieke stijl, karakter en  uitstraling en die komen tot uiting in de showrooms: ieder merk heeft nu een eigen showroom én een eigen serviceteam. Deze bundeling van deskundigheid en verbondenheid met het favoriete merk sluit aan bij de wensen van de kritische consument.”

Deel dit artikel op

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
Meest bekeken berichten
Recente Reacties