In Amsterdam vindt op 19 en 20 mei de Automotive Warranties Summit plaats. Daar zullen sprekers van diverse autofabrikanten, waaronder Mitsubishi, Hyundai, PSA, Seat, Fiat, Jaguar en zelfs van Ferrari uitleggen hoe zij omgaan met de klant in het geval van een garantieclaim.

Want dat je in het huidige online tijdsbeeld door de klant wordt beoordeeld op de manier waarop je zijn klachten of problemen oplost, is cruciaal voor de loyaliteit van de klant aan het merk en het dealernetwerk inclusief de dealerwerkplaats. De onderdelenfabrikanten ZF en Mann Hummel zullen eveneens ingaan op garantie als marketinginstrument en klantenbinder. Het door ENG georganiseerde congres beloofd een kwalitatieve bijeenkomst te worden, waar de klant centraal staat, juist als het om het afhandelen van een garantieclaim gaat.

Omdat Aftersales Magazine mediapartner van dit congres is, kunnen relaties rekenen op 20 procent korting op de prijs van dit tweedaagse event. De relatiecode in deze is AM20.

http://www.engevents.com/automotive-warranty-management-2015

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties