Lascare introduceert een nieuw onderhoudsconcept: 1-2-3 Service. Hiermee wil het bedrijf schadeherstel- en garagebedrijven alle zorgen uit handen nemen wat betreft het onderhoud van gereedschap.

“We zijn hiermee gestart omdat we steeds meer vraag kregen vanuit de markt”, vertelt Philip van Houwelingen. “Wij organiseren met deze service al het onderhoud en verzorgen ook alle keuringen en certificeringen van equipment. Dat gaat van momentsleutelkeuringen tot hefbrugonderhoud of onderhoud aan brandblussers en compressors. In deze tijd is het voor ondernemers van cruciaal belang dat ze zich helemaal kunnen concentreren op het ondernemerschap en ervan op aan kunnen dat de apparatuur in de werkplaats in goede staat verkeert.”

Van oudsher richt Lascare zich voornamelijk op de schadeherstelmarkt, maar met deze service verbreedt het bedrijf haar activiteiten ook naar universele garages en dealerbedrijven.

Proef

Lascare heeft inmiddels anderhalf jaar lang proefgedraaid met dit concept. En met succes: inmiddels zijn ruim dertig medewerkers aan de slag voor de 1-2-3 Service. Naast de buitendienstmedewerkers, is ook geïnvesteerd in een eigen softwaresysteem waarin alle relevante informatie over het equipment wordt bijgehouden.

Lascare zal deze nieuwe dienst ook op de aankomende vakbeurs Autoprofessioneel en Schadeherstel in Gorinchem presenteren.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 september 2025
‘Kwart pechgevallen had voorkomen kunnen worden’
18 september 2025
KwikFit breidt partnernetwerk e-bike service uit
18 september 2025
De menselijke factor
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
17 september 2025
VNA ziet mobiliteitstransitie stilvallen
Meest bekeken berichten
Recente reacties