Lascare introduceert een nieuw onderhoudsconcept: 1-2-3 Service. Hiermee wil het bedrijf schadeherstel- en garagebedrijven alle zorgen uit handen nemen wat betreft het onderhoud van gereedschap.

“We zijn hiermee gestart omdat we steeds meer vraag kregen vanuit de markt”, vertelt Philip van Houwelingen. “Wij organiseren met deze service al het onderhoud en verzorgen ook alle keuringen en certificeringen van equipment. Dat gaat van momentsleutelkeuringen tot hefbrugonderhoud of onderhoud aan brandblussers en compressors. In deze tijd is het voor ondernemers van cruciaal belang dat ze zich helemaal kunnen concentreren op het ondernemerschap en ervan op aan kunnen dat de apparatuur in de werkplaats in goede staat verkeert.”

Van oudsher richt Lascare zich voornamelijk op de schadeherstelmarkt, maar met deze service verbreedt het bedrijf haar activiteiten ook naar universele garages en dealerbedrijven.

Proef

Lascare heeft inmiddels anderhalf jaar lang proefgedraaid met dit concept. En met succes: inmiddels zijn ruim dertig medewerkers aan de slag voor de 1-2-3 Service. Naast de buitendienstmedewerkers, is ook geïnvesteerd in een eigen softwaresysteem waarin alle relevante informatie over het equipment wordt bijgehouden.

Lascare zal deze nieuwe dienst ook op de aankomende vakbeurs Autoprofessioneel en Schadeherstel in Gorinchem presenteren.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
14 augustus 2025
Yokohama boekt 10,3 procent meer omzet in H1 2025
14 augustus 2025
Jan-Piet van Kesteren directeur Goodyear EMEA
Meest bekeken berichten
Recente reacties