Allround Automotive Solutions (AAS) bestaat vijf jaar en is gegroeid naar een keten van 63 schadeherstellers in Nederland. Op het feestelijke moment kondigt de coöperatie een nieuwe slogan aan (Uw persoonlijke ondernemer in schade!) en een allround one-stop concept.

Nicole Spenkelink, directeur AAS: “We zijn trots wat we als coöperatie hebben bereikt. Een constant netwerk met weinig afvallers, een goed klantenbestand en prima inkoopafspraken hebben ons duidelijk op de kaart gezet. Tel daarbij een eenduidig IT-platform op, een onderscheidend kwaliteitszorgsysteem en gemotiveerde leden.”

AAS gaat begin volgend jaar onder andere aan de slag met de nieuwe Focwa-kwaliteitsnorm Hiqure. Ook belangrijk zijn de opleidingsplannen die voor elke hersteller individueel zijn opgesteld. Bovendien worden er ook gezamenlijke trajecten gevoerd zoals de AST-ketencertificering, gezamenlijke trainingen voor hybride voertuigen en wordt de certificering voor hybride verbindingstechnieken gehanteerd.

AAS biedt nu ook een allround one-stop concept bovenop het reguliere autoschadeherstel. Aanvullende dienste zijn het schadeherstel aan caravans, campers, zwaar vervoer, motoren, scooters en autoruitschadeherstel. Ook is er een gratis online verhaalservice van de WA schade.

Buiten reguliere klanttevredenheidsmetingen doet de schadeketen ook mystery visits en mystery calls bij haar leden. Hierdoor wordt de leden een extra spiegel voorgehouden op het gebied van klantgerichtheid. Na afloop worden de sterke punten besproken en de verbeterpunten.

[responsive-video identifier=”D0Jvjjo3NXI”]
Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
Occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
2 juli 2025
1,0 procent meer apk’s in eerste halfjaar
2 juli 2025
Breeman verder als Dusseldorp
2 juli 2025
Zwarte goud
Meest bekeken berichten
Recente reacties