Apollo Tyres Ltd heeft een sponsorovereenkomst getekend voor één seizoen met AS Monaco, een van de meest succesvolle clubs van het Franse voetbal, om de zichtbaarheid van het premium merk Vredestein Tyres te verbeteren.

Deze samenwerking moet de bekendheid onder een breed publiek in Frankrijk en daarbuiten bevorderen, waarbij de status van de Ligue 1 als de op vier na meest bekeken voetbalcompetitie wereldwijd wordt benut. Het nieuwe logo op de mouw debuteert op 22 november tijdens de wedstrijd van AS Monaco tegen Brest.

Nu de samenwerking halverwege het seizoen begint, heeft Apollo Tyres de optie om een meerjarige overeenkomst aan te gaan en daarmee het pad te effenen voor een langdurige aanwezigheid in het Franse topvoetbal. AS Monaco heeft met zijn acht Ligue 1-titels, vijf Coupe de France-trofeeën en één Coupe de la Ligue een indrukwekkend erfgoed en viert dit jaar zijn honderdjarig bestaan.

Gedurende het seizoen 2024/25 zal Vredestein prominent aanwezig zijn in het Stadion Louis-II, zowel op de mouwen van de spelers als op led-displays rond het veld. Het merk is ook zichtbaar via exclusieve campagnes op sociale media, waardoor een breed en betrokken publiek wordt bereikt.

Deze aankondiging versterkt de toewijding van Apollo Tyres aan de sportwereld en bouwt voort op de succesvolle samenwerkingen met de Manchester United Football Club, de FIS Alpine Ski World Cup en de klassieke rallyserie Mille Miglia.

Een van de belangrijkste markten

Yves Pouliquen, Vice President Commercial, Europe bij Apollo Tyres, zegt: “Dit partnerschap is een geweldige kans om de aanwezigheid van Vredestein in een van onze belangrijkste markten te versterken. De rijke geschiedenis en aandacht voor kwaliteit van AS Monaco weerspiegelen onze focus op prestaties en innovatie. We kijken ernaar uit om een succesvolle relatie met de club op te bouwen en de resultaten dit seizoen te vieren.”

Thibaut Chatelard, Marketing and Revenue Director bij AS Monaco, voegt daaraan toe: “We zijn blij om Apollo Tyres en het merk Vredestein te verwelkomen als partner van AS Monaco. Deze samenwerking is zinvol gezien de waarden die we delen, zoals ons continue streven naar prestaties en uitmuntendheid. Deze nieuwe steun is belangrijk, zeker omdat de rest van het seizoen zinderend belooft te worden.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
13 december 2024
‘Behandel klant weer als koning’
13 december 2024
Rooskleurige toekomst voor universeel
13 december 2024
Mengelers breidt uit met Toyota Geelen Weert
13 december 2024
PPG valt in de prijzen met PPG LINQ™ Color
12 december 2024
Twee benoemingen in bestuur RAI Aftermarket
12 december 2024
Leasys breidt uit met privé-occasionlease
Meest bekeken berichten
Recente reacties