Autoprofijt verwelkomt 200ste deelnemer

Een week geleden was Autobedrijf Andeweg uit Zegveld de tweehonderdste deelnemer aan het werkplaatsconcept Autoprofijt. Inmiddels staat de teller zelfs al op 201.

Ondernemer Mark Andeweg heeft bewust voor Autoprofijt gekozen. “Onze eigen uitstraling blijft prominent in beeld, naast de Autoprofijt uitstraling die zorgt voor de herkenbaarheid van het concept. Het is geen keiharde franchise en er is een grote mate van flexibiliteit. Daarnaast biedt het concept een aantal marketingservices die mij verder helpen mijn positie in de lokale markt te versterken. Binnenkort gaan we verhuizen naar een nieuw pand, waar ik me nog meer kan profileren en dan met Autoprofijt.”

Laagdrempelig

“Het werkplaatsconcept Autoprofijt is een relatief laagdrempelige formule. In Nederland wordt het ondersteund door 20 grossiers, met gezamenlijk 140 vestigingen. 2017 is een jaar waarin het aantal deelnemers hard is gegroeid. We hebben nu al 62 nieuwe deelnemers mogen verwelkomen”, aldus conceptmanager Aan Willem Bonnema. Het concept heeft ook hard aan de weg getimmerd. Met name de uitstraling is aangepakt en de online activiteiten, waarbij een volledig nieuwe website is gelanceerd. “Dat zie je ook terug in de panden van onze deelnemers. Dat zijn allemaal no nonsense ondernemers, die iedere dag voor hun klanten klaarstaan. Die weten inmiddels uit ervaring dat Autoprofijt een concept is waarbij elk afzonderlijk lid nadrukkelijk wordt erkend als de vent in de tent en dat ook blijft. Het concept is er ter ondersteuning van de ondernemer, niet om te vertellen hoe hij zijn business moet doen. Dat kan hij zelf het beste. We koesteren uiteraard de lokale heldenstatus van deze hardwerkende ondernemers. We reiken tools aan om dat om te zetten naar meer werkplaatsklanten voor onze deelnemers.”

Jos Veldhuisen

Hoofdredacteur Aftersales Magazine met als persoonlijk motto: 'I am Aftersales'

Van Jos Veldhuisen zijn er nog 1691 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Jos Veldhuisen