De Bedrijfsauto RAI heeft de afgelopen week, na vijf jaar afwezigheid, 46.690 bezoekers getrokken. Uit onderzoek is naar voren gekomen dat het bezoekerspubliek voor 66 procent uit eindbeslissers bestond, medebeslissers of adviseurs. De gemiddelde bezoekduur bedroeg 4,5 uur.

“Met deze editie hebben we de hele branche weer een positieve impuls gegeven en dat kregen wij van alle kanten teruggekoppeld”, aldus beursmanager Joost ’t Hooft. “De uitstraling van het nieuwe standconcept bij de trucks en bestelwagens is goed ontvangen. Er is goed zaken gedaan en we hebben onze platformfunctie concreet invulling weten te geven.”

Uit de voorlopige resultaten van het bezoekersonderzoek blijkt dat driekwart van de bezoekers de beurs aan collega’s of relaties aanbeveelt en hetzelfde percentage heeft de intentie de volgende editie van de beurs te bezoeken. Op de vraag wat voor de bezoeker de belangrijkste reden voor zijn beursbezoek was, antwoordde 32 procent dat dit oriëntatie op nieuwe producten betreft, bij 28 procent gaat het om het verkrijgen van een algeheel marktoverzicht en bij 24 procent om het onderhouden van contacten met bestaande relaties. Vervolgens heeft 86 procent aangegeven hierin geslaagd te zijn.

De volgende editie van Bedrijfsauto RAI vindt plaats van 8 tot en met 12 april 2014 in Amsterdam RAI.

In 2007 brachten bijna 150.000 mensen een bezoek aan de vakbeurs, die toen onder de naam The European Road Transport Show (TERTS) gehouden werd en een internationaal karakter had.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
Occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
2 juli 2025
1,0 procent meer apk’s in eerste halfjaar
2 juli 2025
Breeman verder als Dusseldorp
2 juli 2025
Zwarte goud
2 juli 2025
‘Liever een klein baasje dan een grote knecht’
Meest bekeken berichten
Recente reacties