Vrooam heeft op 9 december haar nieuwe marketingsconcept Autoprofijt gelanceerd. Het concept bestaat uit een combinatie van het traditionele huis-aan-huis medium middels een krant met een landelijke oplage en webpagina voorzien van een online offerte- en bandenmodule.

Via de landelijke Autoprofijt website kan de consument een aangesloten autobedrijf vinden. De nadruk van het concept ligt op slijtagedelen en banden. Het concept is ontwikkeld naar aanleiding van de toenemende vraag naar extra marketing ondersteuning. De Vrooam grossiers beschikken hiermee over een goed middel om hun klant te ondersteunen. Het concept wordt landelijk uitgerold en ondersteund door het secretariaat van de Vrooam.

Bram Teun Koskamp: “Onze ambities met Autoprofijt zijn groot. En omdat alle Vrooam-leden zich achter het concept scharen, het bovendien om een laagdrempelig concept gaat, gaan we ervan uit dat we dat we eind 2015 ongeveer 600 aangesloten garages kunnen realiseren. Om dat te bereiken zijn er de nodige marketinginstrumenten beschikbaar voor de deelnemende garages. Landsail als ‘eigen’ budget bandenmerk en daarnaast Vredestein als premiummerk. Gaan we tevens een actiekrant maken die vier keer per jaar zal verschijnen. Daarnaast is er inmiddels een Autoprofijt website en voldoende gimmicks als pennen, vlaggen en dergelijke.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
30 oktober 2025
Evo Parts sluit zich aan bij AllParts
30 oktober 2025
Indicata: Occasionmarkt EV normaliseert
30 oktober 2025
Continental blijft onderdelenportfolio uitbreiden
30 oktober 2025
Sensor bepaalt bandendruk op basis van beladingsgraad
30 oktober 2025
Oud en nieuw
29 oktober 2025
Webfleet zet AI in voor voorspellend onderhoud
Meest bekeken berichten
Recente reacties