Aftersales Magazine heeft een goed eerste halfjaar achter de rug. De omvang van de gedrukte uitgaven nam gestaag toe en sinds 1 september is de nieuwe website actief. Om de ingezette groei verder uit te kunnen bouwen is het team fors uitgebreid.

De commerciële slagvaardigheid wordt per 1 november flink vergroot met de komst van Anton van der Werf, voorheen senior accountmanager bij Reed Business. Oprichter en uitgever van Aftersales Magazine, Rob Küchler is tevreden met deze uitbreiding: "Anton is een zeer gedreven salesman, die weet hoe hij voor onze klanten ideeën moet ontwikkelen en deze succesvol kan inzetten bij multimediale campagnes. Hij neemt daarbij het gehele traject voor zijn rekening. Ontzorgen noemt hij dat. Ik ben blij dat Anton ons team komt versterken."

De redactie is intussen uitgebreid met Jeremy Kesseler, die zich als fulltime webredacteur gaat storten op de multimediale kant van Aftersales Magazine. Of het nu gaat om de website, de nieuwsbrief, Facebook, Linkedin, Twitter of Youtube; het zijn onmisbare verlengstukken van het merk Aftersales Magazine. Voor Jeremy gesneden koek, gezien zijn multimediale achtergrond.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
7 november 2025
IVA-studenten bezoeken China
7 november 2025
Minder omzet, meer winst Nexen
7 november 2025
Sales versus aftersales
6 november 2025
Auto Prof 2026 groter dan in 2025
6 november 2025
AutoScout24: Prijs occasion stijgt weer
6 november 2025
Genomineerd voor de sloop?
Meest bekeken berichten
Recente reacties