Autodata heeft alle activiteiten van het bedrijf Internetklant overgenomen. Maarten Palthe was directeur en eigenaar van deze onderneming, opgericht in 2012. Hij is na de overname bij Autodata Nederland in dienst getreden.

“Reden voor deze overname is dat Autodata in haar diensten maximaal wil aansluiten bij de klanten van de autobedrijven. De consument is leidend en daar moeten alle processen naadloos op aansluiten”, aldus Erik van den Heuvel commercieel directeur van Autodata Nederland.

Autodata wil zich met het inlijven van Internetklant beter profileren op het succesvol implementeren van internetstrategieën voor de autobranche. Doel voor Autodata klanten moet zijn om met behulp van digitale communicatie meer prospects te bereiken, meer prospects tot klant te converteren en om klanten aan het bedrijf te binden.

Maarten Palthe zal het verkoopteam versterken, waarbij hij zich gaat toeleggen op holdings, importeurs, franchisenemers en financiële dienstverleners.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 mei 2025
Derks Bedrijfswagens neemt Autoschade Bert Verweijen over
12 mei 2025
Met korting naar Nationaal Automotive Congres
12 mei 2025
KwikFit-oprichter Tom Farmer overleden
12 mei 2025
Schade door wasstraat. Wie betaalt?
9 mei 2025
Lichter staal van Tata Steel
9 mei 2025
Athlon introduceert slim laden
Meest bekeken berichten
Recente reacties