The Tire Cologne eindigde donderdag met een eindstand van ongeveer 12.000 vakbezoekers uit 100 landen. Ten opzichte van de pre-corona gehouden laatste editie betekende dit een min van zo’n 25 procent. De circa 300 exposerende bedrijven en merken uit 35 landen waren volgens de organisatie ‘zeer tevreden’.

Oplossingen met betrekking tot de thema’s duurzaamheid, digitalisering en de toekomst van de mobiliteit kwamen naar voren in de presentaties van de ondernemingen, maar vooral in het conferentie- en evenementenprogramma. “The Tire Cologne heeft indrukwekkend gepresteerd, als internationaal industrieplatform en bij het uitzetten van de koers voor de toekomst”, vatte Oliver Frese, Executive Director van Koelnmesse, samen. De vakbeurs presenteerde innovaties en producten uit de segmenten banden en velgen, automotive services en werkplaatsbehoeften, bandenvernieuwing, evenals bandenrecycling en -verwijdering.

Ongeveer 60 procent van de vakbezoekers reisde vanuit het buitenland naar Keulen. De grootste contingenten bezoekers aan The Tire Cologne 2022 kwamen uit Nederland, Polen, Italië, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Ook uit Israël, Marokko, de VS, Georgia en India kwamen veel bezoekers. Besluitvormers kwamen ook uit het Verre Oosten naar Keulen, met name uit Zuid-Korea, Singapore, Indonesië en Japan.

De volgende The Tire Cologne vindt plaats van 4 tot 6 juni 2024.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
14 augustus 2025
Yokohama boekt 10,3 procent meer omzet in H1 2025
14 augustus 2025
Jan-Piet van Kesteren directeur Goodyear EMEA
Meest bekeken berichten
Recente reacties