The Tire Cologne eindigde donderdag met een eindstand van ongeveer 12.000 vakbezoekers uit 100 landen. Ten opzichte van de pre-corona gehouden laatste editie betekende dit een min van zo’n 25 procent. De circa 300 exposerende bedrijven en merken uit 35 landen waren volgens de organisatie ‘zeer tevreden’.

Oplossingen met betrekking tot de thema’s duurzaamheid, digitalisering en de toekomst van de mobiliteit kwamen naar voren in de presentaties van de ondernemingen, maar vooral in het conferentie- en evenementenprogramma. “The Tire Cologne heeft indrukwekkend gepresteerd, als internationaal industrieplatform en bij het uitzetten van de koers voor de toekomst”, vatte Oliver Frese, Executive Director van Koelnmesse, samen. De vakbeurs presenteerde innovaties en producten uit de segmenten banden en velgen, automotive services en werkplaatsbehoeften, bandenvernieuwing, evenals bandenrecycling en -verwijdering.

Ongeveer 60 procent van de vakbezoekers reisde vanuit het buitenland naar Keulen. De grootste contingenten bezoekers aan The Tire Cologne 2022 kwamen uit Nederland, Polen, Italië, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Ook uit Israël, Marokko, de VS, Georgia en India kwamen veel bezoekers. Besluitvormers kwamen ook uit het Verre Oosten naar Keulen, met name uit Zuid-Korea, Singapore, Indonesië en Japan.

De volgende The Tire Cologne vindt plaats van 4 tot 6 juni 2024.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 juli 2025
Eerste e-step met kenteken
1 juli 2025
5,5 procent minder nieuwe auto’s in eerste halfjaar
1 juli 2025
Techniek Nederland introduceert Docking Van
1 juli 2025
Automotive Academy wordt LKQ Academy
1 juli 2025
Pilot met virtuele rijlessen
1 juli 2025
Horsmans servicedealer Subaru in Limburg
Meest bekeken berichten
Recente reacties