Voortaan hebben BMW-klanten vooraf en in één oogopslag inzicht in de kosten van het onderhoud van hun auto dankzij BMW Value Service. BMW Group Nederland wil met het all-in onderhoud pakketprijzen nog meer de focus op klanttevredenheid leggen.

Via de website Bmw.nl/valueservice kunnen klanten door het invoeren van het kenteken de pakketprijzen voor onderhoud van hun model en type online bekijken. De klant ziet bovendien welke werkzaamheden en welke OE-onderdelen deel uitmaken van het pakket, inclusief arbeidsloon en BTW. Tevens kan er ook online een afspraak voor het onderhoud ingepland worden.

BMW Value Service is beschikbaar voor de BMW 1 Serie (E81/E87), 3 Serie (E90/E91) en 5 Serie (E60/E61) van 2003 tot en met 2007. De onderhoudspakketten zijn gebaseerd op BMW Condition Based Service. Dit systeem zorgt ervoor dat de auto via meldingen in het dashboard zelf gericht om onderhoud vraagt, wanneer dat nodig is. Er geldt ook twee jaar fabrieksgarantie op de nieuwe onderdelen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
10 december 2024
Ultrac+ belooft tot 30 procent langere levensduur
10 december 2024
Hankook focust op duurzaamheid
10 december 2024
‘De kartsport heeft onze band zeker versterkt’
9 december 2024
IBIS onthult thema voor 2025
9 december 2024
Motorhuis voegt KGM en Isuzu toe
9 december 2024
RDW verhuist keuringslocaties Heerenveen en Groningen naar Drachten
Meest bekeken berichten
Recente reacties