Ruim anderhalf jaar bestaat Aftersales Magazine nu en in die tijd is zowel de waardering voor het blad als de omvang van het blad zelf fors gegroeid. Die groei heeft er onder meer toe geleid dat elke maand weer een honderdtal pagina’s met relevante vakkennis zijn weg vindt naar de branche. Om die groei te bestendigen krijgt het team per 1 januari 2012 uitbreiding van een vakvrouw: Ivonne Vermeulen.

Ivonne heeft een rijke bagage waarin journalistieke waarden en kennis van de autobranche bijeenkomen. Dankzij haar rol binnen Focwa’s Carrosserie beschikt zij bovendien over een indrukwekkend netwerk in de schadeherstelbranche.

“Aftersales Magazine heeft sinds de start anderhalf jaar geleden een prominente positie verworven door een frisse verschijning te combineren met kennis van zaken. Daar wil ik graag mijn steentje aan bijdragen. We zitten nog vol creatieve ideeën”, aldus een enthousiaste Ivonne.

Ook online zit er bij Aftersales Magazine goed de spurt in. Het afgelopen jaar is de website uitgegroeid tot een totaalplatform voor de branche met onder meer het laatste nieuws, vacatures, het trainings- en opleidingsaanbod, een bedrijvenpodium en Studio Aftersales. Uiteraard vind je Aftersales Magzine ook op Facebook, Twitter en Linkedin.

Ivonne over haar aanstelling

[responsive-video identifier=”hUGbnf0Psng”]
Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 juli 2025
Soeterwold Automotive naar Menno Broers
4 juli 2025
An Dams bestuurder Profile International
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties