Trainingsinstituut TTA International heeft zich versterkt met het Klantenbedrijf. Door deze overname kan TTA naast technische en producttrainingen ook soft skills-trainingen aanbieden ten behoeve van de gehele automotive en mobiliteitsbranche.

Directeur Josephine Spaan van het Klantenbedrijf verhuist met haar bedrijf mee naar TTA en verheugt zich op de samenwerking met haar nieuwe collega’s: “TTA is een grote en gerenommeerde speler met dezelfde waarden en drive. Door onze expertise te bundelen ontstaat er een knowhow waarmee we deze hele branche kunnen ontzorgen.”

In de visie van Spaan vraagt een veranderende mobiliteitsbranche om een nieuw soort trainingen: “Technische en commerciële trainingen gaan daardoor hand in hand. Natuurlijk is iedere verkoper op zoek naar een ‘ja’ van de klant, maar diezelfde klant moet wel happy blijven. Om op het gebied van klanttevredenheid dus optimaal te scoren, moet de organisatie van een bedrijf dus staan als een huis en dient de knowhow van alle medewerkers in de volle breedte altijd up-to-date te zijn. Dat hele trainingsscala kunnen TTA en het Klantenbedrijf nu samen aanbieden.”

One-stop-shop

Algemeen directeur van TTA, Robbert d’Hont: “Wij zien dat in de snel veranderende wereld van mobiliteit het zeer belangrijk is om de laatste technische ontwikkelingen net zo snel in het service- als in het verkoopkanaal terecht te laten komen”, vertelt hij. “Het Klantenbedrijf, dat qua cultuur en kernwaarden uitstekend bij TTA past, beschikt naast een driepersoons backoffice over vijftien zeer ervaren trainers. Met hen vergroten we onze slagkracht en flexibiliteit om zo de best mogelijke oplossingen aan onze klanten te kunnen bieden en nu dus zelfs in een one-stop-shoppingmodel. We kijken ernaar uit om met deze professionals samen te werken.”

Deel dit artikel op

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
Meest bekeken berichten
Recente Reacties
  • W, (Pim) van der Veer on Verdubbeling MG Brand Stores: “In de wereld van de MG Car Club wordt “Old Number One” uit 1923 van Morris dealer Cecil Kimber als…okt 2, 16:48
  • Wil on Bumperkleven grootste irritatie: “Is er onderzocht wat de reden is van bumperkleven of waarom mensen op de linkerbaan te langzaam rijden? Heel veel…aug 31, 13:51
  • W, (Pim) van der Veer on ‘Moet iedereen een auto hebben?’: “Misschien wordt een eigen auto voor iedere burger als een opeisbaar recht beschouwd. De praktijk is dat iedereen zijn best…aug 30, 18:33
  • Harry Zuur on ‘CO2-rapportage wordt administratieve kluif’: “Straks gaat het al net zo als met de boeren in natura 2000 gebieden, teveel CO2, bedrijf weg er mee!…aug 24, 17:24
  • De Sutter Marc on Modulaire auto verlengt levensduur: “Beste Heel mooi maar helaas wil men deze zaken niet in Belgie, onlangs antwoord bekomen van Vlaamse overheid, In Belgie,…aug 17, 15:50